Zadáním této vlečky bylo sestrojit dvoukolovou, víceúčelovou vlečku, která bude samostatně brzdit. Vstupem pro tvorbu byla dostupná brzděná náprava s koly 6,5-20. Od nápravy jsme vyžadovali nosnost nejméně 3,5 tuny, brzdové bubny a velká kola. Všechny tyto požadavky dostupná náprava splňovala. Velká kola mají malý valivý odpor a tím pádem vetší průjezdnost v terénu. Náprava byla rozřezána a upravena tak, aby šla přišroubovat na boky rámu vlečky. Díky této úpravě má vlečka nižší těžiště, stabilitu a lépe se do ní nakládá.
Rám vlečky je z velké části navržen ze standardně nakupovaných profilů. Pouze pár doplňků je vypalováno z plechu plazmovou řezačkou. Většina profilů jsou za tepla válcované účka z důvodu masivnosti a lepšího přístupu pro nátěr. Výjimkou je oje, které je zdvojené ze čtvercového silnostěnného jeklu. Jekl byl zvolen z důvodu ochrany brzdného lanka a také kvůli lepší pevnosti v ohybu.
Podlaha vlečky je z plechu. Bočnice a čela jsou vyrobeny ze dřeva a vyztuženy svařenými pásky plechu. Na těchto páscích jsou přivařená madla. Každá bočnice a čelo je z horní strany olemované pozinkovaným plechem.
Ruční brzda je zkonstruována tak, aby se pro zabrzdění přitahovala směrem k malotraktoru. Je to příjemnější pro obsluhu.
Vlečka je vybavena i odjímatelným sedátkem pro dvě osoby.
Vnější rozměry vlečky: 3540 x 1580 x 900 bez ruční páky (d, š, v (mm))
Vnitřní rozměry korby: 2260 x 1070 x 460 (d, š, v (mm))
3D model vlečky za malotraktor, pohled zezadu Malotraktor Kubota ZB1502 s novou vlečkou Nová vlečka s Malotraktorem Kubota ZB1502 Vlečka za malotraktor s odloženým sedátkem Oje s ruční pákou brzdového systému Postup zpracování palivového dřeva Malotraktor s plně naloženou vlečkou Doprava dřeva ve špatně přístupných podmínkách